Новий кампейн UNBOXING VALENTINO Весна-Літо 2023
Головний мотив нового кампейну UNBOXING VALENTINO — свобода вибору та святкування індивідуальності. Дім моди передає своє послання через об’єктив Стівена Майзела, одного з найвідоміших фотографів індустрії моди.
Кампанія UNBOXING – це портрет нового покоління, самовираження та сили краси. Креативний директор П'єрпаоло Пічолі стирає кордони між кутюрним та буденним, щоб переосмислити поняття бази.
У центрі уваги принт Toile Iconographe, знаковий для бренду логотип з літерою V. Він прикрашає одяг, сумки, взуття та аксесуари. А дует колгот та босоніжок-слінгбеків з лого виглядає просто неймовірно.
За основу Toile Iconographe було взято архівний принт 70-х років, але цього сезону дизайнер пропонуємо одягати його з голови до ніг у тотал лук. Візерунок з'являється у двох комбінаціях кольорів: бежевий з коричневим та вершковий з червоним.
Для шанувальників логоманії створено приталений комбінезон з поліаміду, повністю декорованого принтом. Комбінезон поєднують з сукнями та підборами. Сміливо, але стильно.
За зручність у образах відповідають карго, високі кеди та спортивні бомбери з нейлону та шовку. Цікаві експеримент продовжуються у пошитті: бюстьє перетворюються на майки, халати — на світшоти.
Поряд з кежуал аутфітами ми бачимо і вічну класику у вигляді костюмів, ідеально викроєних жакетів та брюк.