Магічний реалізм: рекламна кампанія Philosophy di Lorenzo Serafini Весна-Літо 2023

24 березня 2023

Креативний директор бренду 

Лоренцо Серафіні та стиліст Сара Річардсон під час роботи над візуалом до колекції Philosophy di Lorenzo Serafini Весна-Літо 2023 досліджували грайливість та романтичність жінки. 

В результаті їх співпраці, кампейн виглядає як любовний лист до Італії. Нам демонструють не тільки одяг, а й італійську елегантність та гарні жіночні форми. 

«Я дуже радий співпрацювати з Лів Ліберг у цій кампанії, особливо тому, що ця колекція символізує еволюцію жіночої філософії», – коментує співпрацю з фотографом Лоренцо Серафіні. Слід зазначити, що Лів здобула собі ім’я в індустрії завдяки привабливим знімкам, у яких демонструвала концепцію «бути жінкою» через одяг і гру персонажів.

У сукнях колекції ми бачимо інноваційний силует бренду Philosophy, який підкреслює жіночі принади. Але в цілому зібрані образи виглядають грайливо та легко. 

Колірна гама колекції набула білих та пастельних відтінків. Лоренцо також використав узори парчі, мотиви принта Toile de Jouy і кристали Swarovski. 

Тож жінка-філософ все ще має спокусливу сторону, але тепер вона у всіх на очах. Це символізують укорочені топи з відкритими ключицями та плечима, сукні, які підкреслюють вигини жіночого тіла і кілька речей з латексу.

 

Популярне у рубриці News