Магічний реалізм: рекламна кампанія Philosophy di Lorenzo Serafini Весна-Літо 2023
Креативний директор бренду
Лоренцо Серафіні та стиліст Сара Річардсон під час роботи над візуалом до колекції Philosophy di Lorenzo Serafini Весна-Літо 2023 досліджували грайливість та романтичність жінки.
В результаті їх співпраці, кампейн виглядає як любовний лист до Італії. Нам демонструють не тільки одяг, а й італійську елегантність та гарні жіночні форми.
«Я дуже радий співпрацювати з Лів Ліберг у цій кампанії, особливо тому, що ця колекція символізує еволюцію жіночої філософії», – коментує співпрацю з фотографом Лоренцо Серафіні. Слід зазначити, що Лів здобула собі ім’я в індустрії завдяки привабливим знімкам, у яких демонструвала концепцію «бути жінкою» через одяг і гру персонажів.
У сукнях колекції ми бачимо інноваційний силует бренду Philosophy, який підкреслює жіночі принади. Але в цілому зібрані образи виглядають грайливо та легко.
Колірна гама колекції набула білих та пастельних відтінків. Лоренцо також використав узори парчі, мотиви принта Toile de Jouy і кристали Swarovski.
Тож жінка-філософ все ще має спокусливу сторону, але тепер вона у всіх на очах. Це символізують укорочені топи з відкритими ключицями та плечима, сукні, які підкреслюють вигини жіночого тіла і кілька речей з латексу.