Минуле чи майбутнє: кампейн Fendi Весна-Літо 2023
У новому кампейні Fendi ми бачимо поєднання мінімалізму кінця дев’яностих і еклектики поп-культури. Креативний директор бренду Кім Джонс посилається на роботи Карла Лагерфельда 1996-2002 років, переосмислює та повертає їх на подіум.
Над рекламною кампанією працював фотограф Крейг МакДін. Лукбук Fendi Весна-Літо 2023 року відображає суть сучасної елегантності. Легкі сукні, штани-карго з атласу та тонкі в’язані светри, прозорий трикотаж у рубчик.
Колекція пропонує нам свіже поєднання кольорів: беж з неоново-зеленим. Але найбільш важливий елемент всієї лінії сезону: оновлена культова сумка Peekaboo.
Сумки Peekaboo вперше були представлені з новими ремінцями на ланцюжках, а мініатюрні сумки Fendi First моделі носили у вигляді кулонів.
Шанувальники бренду не можуть не помітити впізнаваний логотип із подвійною буквою F, який вперше створив Карл Лагерфельд у 2000 році. Цей елемент знову з’являється на принтах та фурнітурі.
Цікаво, що до колекції увійшов одяг та взуття з натуральним хутром зі смужок норки. За словами Джонса, вони були зроблені зі старовинних норок Fendi, які компанія викупила у клієнтів, щоб розібрати, оновити та дати хутру нове життя.