Чому заможні чоловіки обирають STEFANO RICCI
Італійський люксовий бренд STEFANO RICCI було засновано в 1972 році. Марка пройшла шлях від невеликого сімейного бізнесу до великої міжнародної компанії, в якій працюють 600 людей по всьому світу.
Стефано Річчі - засновник, президент і дизайнер - управляє однойменним брендом разом із дружиною Клаудією та синами Нікколо (генеральний директор) та Філіппо (креативний директор). Сім'я постійно бере участь у просуванні італійської моди та її неповторного стилю за кордоном, відкривши 68 монобрендових бутиків та корнерів, включаючи флагманські магазини у столицях по всьому світу. Що ж лежить в основі успіху цього бренду?
Спочатку був галстук
Галстуки Stefano Ricci вважаються візитною карткою бренду, оскільки саме зі створення галстуків почалась історія бренду. Тому Стефано дуже прискіпливо ставиться до галстуків – це його улюблений аксесуар упродовж багатьох десятиліть!
Галстуки Stefano Ricci мають особливість, яка відрізняє їх від будь-яких інших: вони на 8 сантиметрів довші. Це дозволяє експериментувати з вузлами, робити їх красивішими, цікавішими, об'ємнішими. Також такий галстук точно підійде для високих чоловіків.
В бренді існує лімітована серія галстуків з декором зі страз Swarovski, а також люксова – інкрустована діамантами. Найчастіше такі аксесуари виготовляються на замовлення.
Також бренд дотримується однієї технології виготовлення галстуків: шматок шовку складається вручну в особливій послідовності. Ця технологія називається "сім додавань". Такі галстуки вважаються складнішими у виконанні, а тому і більш дорогими та статусними.
Італійська спадщина
В основі підходу до стилю та життя Stefano Ricci — відданість італійським традиціям та турбота про збереження культурної спадщини. Наприклад, до однієї з колекцій бренду увійшли галстуки, дизайн яких відсилає до розпису стель флорентійського палацу Медічі.
Ставка на супербагатих
Для клієнта Stefano Ricci немає поняття «дорого»: цільова аудиторія бренду — найбагатші 0,001% населення. На одному із заходів Stefano Ricci у Нью-Йорку креативний директор марки Філіппо Річчі розповів історію про покупця, заможного бізнесмена: «Він збирався на весілля сина і купив у нас пару запонок із діамантами у три карати, які ми виготовили спеціально для нього у нашій майстерні. Вони коштували 100 000 доларів. Наступного року одружився другий його син. Цього разу він придбав у нас краватку, інкрустовану сотнею діамантів. Він коштував 80 000 $ - таких у світі всього шість, один належить Елтону Джону. Коли наш співробітник особисто привіз цьому джентльмену краватку, то запитав його, чи він задоволений запонками. На що той знизав плечима і відповів, що втратив їх на весіллі — мовляв, вечірка видалася чудовою».
Ексклюзивні матеріали
Стефано Річчі дуже любить екзотичні види шкіри. Сам він мисливець і тому в шкірі розуміється дуже добре. Для своїх аксесуарів бренд відбирає найкращі шматки з найдорожчої частини шкіри крокодила - черевної - тому що там найм'якша шкіра та лусочки максимально великі. В Австралії у компанії своя ферма з розведення крокодилів, де тварини утримуються ізольовано один від одного, щоб унеможливити ушкодження шкіри плазунів під час сутичок.
Найлегші сорочки у світі
Сорочки Stefano Ricci – одні з найдорожчих у світі. Їхня вага — трохи понад сто грамів. Флорентійські майстри бренду виготовляють ексклюзивні сорочки з єгипетської бавовни. На одну сорочку йде сорок кілометрів нитки.
Дім Stefano Ricci
Утвердившись у світі моди завдяки ексклюзивному дизайну та бездоганній якості, Стефано Річчі вирішує розширити свою імперію, охопивши всі сфери життя заможних джентльменів. Так зʼявилась лінійка SR HOME, з ексклюзивними аксесуарами для дому, посудом з порцеляни та кришталю ручної роботи, предметів зі срібла, виконаних у традиціях старих майстрів та розкішний текстиль. Компанія має свою власну фабрику порцеляни у Флоренції. Кожен виріб майстри бренду розписують вручну, використовуючи рідке золото в 24 карати.
Крім того, родина Річчі володіє старовинною шовкоткацькою мануфактурою, яка з 1786 року виготовляє тканини для аристократичних рожин Європи з використанням старовинних ручних ткацьких верстатів.
Орли
Символ бренду Stefano Ricci - Королівський Орел. В багатьох культурах різних народів світу цей птах втілює честь, силу і гордість – цінності, які сповідує родина Річчі. Скульптурні та мальовані зображення цього птаха прикрашають речі та інтерʼєри бутиків у найрізноманітніших формах. Манекени з головою орла зустрічають покупців у бутіках Stefano Ricci по всьому світу: у Парижі, Нью-Йорку, Беверлі Хіллз, Монте-Карло, Пекіні.
Розкіш у деталях
Не можна не згадати фурнітуру Stefano Ricci, яка за якістю та виконанням прирівнюється до ювелірних та напівдорогоцінних виробів. У бренді використовується три метали: паладій, рутеній та золото 24 карати. Фурнітура із цих металів має довічну гарантію. Вона не зітреться, не вийде з ладу. Якщо щось ушкоджується, можна звернутися до салону Stefano Ricci у будь-якій точці світу, і її замінять за гарантією.
Дрібниці на всі випадки життя
Stefano Ricci забезпечує сучасного чоловіка всім необхідним для комфортного життя: від канцелярського приладдя до гобеленів для родинного замку. В асортименті італійської марки знайдуться подарунки для найвибагливіших: парфуми, годинник з білого золота, ремені з екзотичної шкіри та ручки, інкрустовані діамантами. Сам Стефано наполягає на тому, що створює не просто дорогі речі, а «справжню розкіш»: «Розкіш — слово, яке часто використовується. Настільки, що зараз воно майже втратило цінність. Але те, що ми робимо, - це справжня розкіш старого зразка, на яку все ще є попит, хоч і невеликий. Це не багатий спосіб життя, а елегантний. Можна бути багатим і не мати смаку».
Стиль від народження
Stefano Ricci Junior – окрема лінія одягу для маленьких джентльменів, спадкоємців багатомільярдних статків та родинних бізнесів. Засновник бренду переконаний, що до вишуканого стилю, бездоганної якості та безкомпромісної розкоші потрібно привчати з дитинства.
Заборона на розпродаж
Речі Stefano Ricci не купити зі знижкою навіть наприкінці сезону — такою є єдина політика марки, яка поширюється на десятки бутиків по всьому світу. Засновник бренду вважає розпродаж неповагою до клієнта: "Неприпустимо, щоб джентльмен придбав у нас костюм за 8 000 фунтів, а наступного дня побачив його в магазині зі знижкою в половину вартості".