З думками про океан: кампейн Vilebrequin
Французький бренд Vilebrequin спеціалізується на речах для пляжу та відпочинку класу преміум для чоловіків та жінок.
У новому кампейні на вас чекають барвисті принти, яскраві купальники та шорти, зручні костюми і легкі сорочки. Це все ідеально відтворює настрій відпустки. Адже нам хочеться простих і зручних луків, іноді яскравих та грайливих, завжди — універсальних та функціональних.
Відео за мотивами Веса Андерсона з нового кампейну підкорює серце і налаштовує на мрії про морський горизонт!
Окрім практичних та продуманих колекцій, дім моди може похизуватися чарівною історією заснування.
Одного разу в сонячної Франції майбутні засновники Іветт і Фред зустрілися, закохалися та відкрили свій перший магазин. У 1971-му закохані вже реєструють торгову марку.
Кожен світовий бренд має починатися з модної революції. Vilebrequin створили перший прототип плавальних шорт — «Муреа». Його назвали на честь знаменитого пляжу. Гучні візерунки допомагали виділятися в гламурному натовпі, а форма і охолоджуюча тканина дозволяли проводити довгий день на сонці без дискомфорту.
Ідея прийшла випадково. Під час перебування в одному з кафе засновнику на думку раптово спала на думку про створення плавальних шортів. Найперший прототип був створений тоді ж із скатертини, якою був накритий столик у кафе. Ідея йому дуже сподобалася, але якість скатертини – ні. Тому він почав працювати з іншими зразками і нарешті підібрав те, що йому сподобалося. Це була вітрильна бавовна, яка здатна висохнути за короткий проміжок часу.
Зазначимо також, що товари Vilebrequin мають сертифікат STANDARD 100 від OEKO-TEX® — це узгоджена в усьому світі незалежна система тестування і сертифікації готових текстильних виробів на всіх рівнях обробки.
Головною перевагою є те, що марка використовує виключно перевірені матеріали, що не містять шкідливих речовин. Споживачі проінформовані про утилізацію товарів.
Уже 50 років пріоритетом компанії є збереження океанів. Станом на 2021 рік перероблені матеріали вже складають 50% колекцій, а до 2023 вони націлені, що цифра виросте до 80%. Яка благородна ініціатива!