Новий кампейн Ami Alexandre Mattiussi
Бренд Ami поділився кадрами нового кампейну у співпраці з фотографом Ендрю Бушем. Кадри передають атмосферу літнього вечора у великому місті: енергетика безтурботних пригод, особливий ритм та стиль кежуал.
Трохи історії створення. Спочатку засновник Олександр Маттіуссі навчався в школі дизайну одягу Дюперре в Парижі. Після досвіду в кількох будинках моди Christian Dior, Givenchy і Marc Jacobs — подорожі між Парижем, Міланом і Нью-Йорком — дизайнер вирішив у 2011 році запустити власний бренд AMI.
Створений у Парижі та натхненний цим містом, AMI пропонує стильні базові речі для чоловіків і жінок, стираючи межі між повсякденністю та шиком. Лейбл передає особливий тип безтурботності французької столиці з невимушеним, автентичним і дружнім духом.
Базова позиція бренду — виробництво одягу для клієнтів, які втомилися від гонки за модними трендами.
В асортименті окрім нових лінійок, є основні, стандартні серії, не схильні до змін. В Ami ви знайдете переважно базові речі — джинсові сорочки, штани з бавовняного полотна, светри та джемпера.
Оригінальна модель, яка стала знаковою і принесла популярність — це невибагливий світшот, прикрашений трьома великими літерами з назви бренду.
Частину речей марка позиціонує як унісекс. Такий універсальний варіант згодом став підґрунтям для повноцінної колекції.