Нова естетика: бренд Innerraum
Бренд Innerraum – це нова форма самовираження у моді через речі, як поліфонічні об'єкти. Ось як описує марка свою концепцію і стає дійсно цікаво дослідити кожен предмет з їхніх колекцій.
Це ще один бренд художника Лівіо Гразіоттіна та антрополога Серджіо Еусебі, відомих за маркою окулярів Kuboram.
Сумки, головні убори, чохли, пляшки складаються з частин, химерно й футуристично з'єднаних один з одним. Це своєрідна метафора продовження людського тіла, яке також складне, але продумане за своєю будовою.
Балансуючи між сучасним мистецтвом та одягом, бренд створює витвори в Італії. Для речей використовується новітній гіпоалергенний матеріал CIRCULAR ECONOMY.
Також Innerraum піклується про захист середовища, зменшення відходів та стали кліматично нейтральною компанією.