
News
30 травня 2023
Втеча від реальності: капсульна колекція Valentino
Бренд The Attico поділився яскравими кадрами нового кампейну під назвою “Supersize me”.
Моделі позують з величезними сумками-клатчами, охоплюючи їх руками. Трендові срібний та золотий металік яскраво виблискують, а моделі декоровані кнопками, блискітками або перлинами привертають погляди.
Attico, італійське слово, що означає пентхаус та викликає уявлення про розкішну атмосферу та приватність.
The Attico є творінням дуету Джильди Амбросіо та Джорджіа Тордіні. Дизайнери з Мілана запустили проект у 2016 році через спільну любов до гламуру та блиску.
Блиск, бажання бути у центрі уваги, любов до яскравих деталей найкраще характеризують дім моди.
А сумки стануть акцентною деталлю образів: як для кежуал луків так і червоного хідника.