
News
13 лютого 2024
Власний ритм: кампейн Ambush
Бренд The Attico святкує усі прояви любові у новому кампейні, присвяченому Дню Закоханих.
Близькість та відкритість – головна ідея колекції. Лаконічна біла білизна з принтом у логотип марки. Червоний на білому виглядає святково та виразно.
Спеціально до свята The Attico встановили поп-ап кіоск у Мілані. Святковий ретро-дизайн привертав увагу прохожих та модних інфлюенсерів.
Символ спокуси – яблуко стає цікавою деталлю зйомки. Кохання повинно бути комфортним: без упереджень, стереотипів та з відчуттям повної свободи.
Шорти, бавовняні майки – універсальні комплекти для домашніх обіймів та кежуал образів з мінімумом одягу.