Born to go: показ Helmut Lang Весна-Літо 2024
На Тижні моди у Нью-Йорку відбувся показ бренду Helmut Lang Весна-Літо 2024. Презентація відбулася під керівництвом нового креативного директора Пітера До.
До детально розгледів історію компанії, адже був щирим прихильником задовго до свого призначення. Жовтий принт таксі, який з’являвся в багатьох елементах, був відсилкою до тогочасного кроку Хельмута Ланга щодо розміщення реклами на дахах таксі.
Такий формат колись вважався його надто вуличним для високої моди. І це також дало автору Океану Вуонгу, тему для вірша, який був надрукований на бетонній підлозі закладу. Його слова також з’явилися на звороті ґудзиків, які носили перевернутими, щоб ви могли прочитати їх, коли моделі проходили повз.
Надписи-маніфести також надруковані на футболках та сорочках. Андрогінні, майже, але не зовсім прості піджаки, пальто відображають невпинний рух міста.
“Ремені безпеки”, які перетинають тулуб і проходять через петлі для ременів, взяті з архіву. Знявши їх, ви отримаєте базовий аутфіт.
У колекції переважають чорний, білий з акцентами жовтого і червоного, як відтінків однієї з столиць моди, Нью-Йорку.
Крій чоловічих та жіночих образів залишається лаконічним, приталеним та чітким.