Адаптивність: новий кампейн Prada Linea Rossa
Дім моди Prada представив рекламну кампанію Linea Rossa сезону Весна-Літо 2023. Кампейн зняв відомий модний фотограф Норберт Шернер.
На хвилі ностальгії по 90-х і нульових Prada вирішили перезапустити спортивну лінійку Linea Rossa. Заснована в 1997 році, Linea Rossa деякий час була на хвилі шаленого успіху, але потім популярність згасла. В результаті в асортименті лінійки залишилася тільки оптика.
Перезапущена з 2018 року Linea Rossa тепер є майданчиком для використання технологічного та екологічного нейлону, яким дім моди дуже пишається.
Кампанія Весна-Літо 2023 поєднує природне з міським, спортивний стиль та вишукані деталі.
До колекції увійшли багатофункціональні речі — панамки, вітровки, парки, плащі, нейлонові бермуди, шорти та оптика для чоловіків та жінок з характерною червоною смужкою.
Це лінія одягу, що завжди черпає натхнення з природних рухів і потреб тіла.
У кожній деталі ми бачимо інженерний підхід, технологічні тканини, графічні елементи у монохромно чорно-білому або флуо-помаранчевому.
Кадри на тлі міського пейзажу із урбаністичним ландшафтом відтворюють природу сучасного життя.
Одяг – це дім для тіла. Досліджуючи цю ідею далі, бренд додає футуристичні елементи з вишуканою естетикою, зосередженою на чистоті та практичності.