Quiet Luxury: 10 фактів про бренд The Row

11 квітня 2023

Сьогодні The Row вважається одним з головних люксових брендів сучасності. Його носять найстильніші жінки світу: від голлівудських кінозірок та Instagram-інфлюенсерів до перших леді та королівських осіб. Що цікаво, порівняно з іншими будинками моди, історія The Row почалась зовсім нещодавно. Ми зібрали кілька цікавих фактів, які треба знати про американський люксовий бренд The Row, який став синонімом Quiet Luxury.

  1. Засновниці бренду The Row – сестри-близнючки Мері-Кейт та Ешлі Олсен, яких підлітки нульових пам'ятаюсь по комедіях «Паспорт у Париж», «Двоє: Я і моя тінь», «Миттєвості Нью-Йорка». Дівчата були настільки популярні, що з 2000 по 2005 рік компанія Mattel випускала їх іменних ляльок. Також під їх ім'ям та з їх зображенням продавався одяг, косметика, канцелярія та інша сувенірна продукція, яку сьогодні заведено називати словом «мерч».

  2. Незважаючи на успіхи у кіно, сестри завершують свою акторську кар’єру. Мері-Кейт та Ешлі йдуть в коледж і після цього вирішують розвиватись у fashion-індустрії. Сестри помітили, що на ринку не вистачає якісних базових речей, тому щоб зайняти нішу і виправити це, у 2006 році вони відкрили The Row – мінімалістичний бренд люксових речей.

  3. Що цікаво, маркетингову стратегію бренду будували не на тому, що його засновники – відомі на весь світ голлівудські зірки, а на якості речей та їх дизайні. Перша реклама The Row, опублікована в американському Vogue, – це повністю білий розворот з лого, надряпаним внизу сторінки. Дизайнерки відмовлялися від інтерв'ю, що додавало бренду шарму, а аналітики та знавці світу моди стали називати The Row “мовчазним" люксом.

  4. В 2007 році Мері-Кейт та Ешлі представили світові ще один бренд – Elizabeth And James, названий на честь їх сестри та брата. Вироби були позиціонуванні як люкс для молоді. Однак покупці не прийняли цей бренд – вони вважали, що ціни на одяг завищені, а сестри вирішили займатися модою лише з метою привернути до себе увагу і повернутися на екрани. Тому дівчата вирішили зосередити свої сили на The Row, де не було прив’язки до їх імені.

  5. Назва бренду The Row – відсилка до лондонської вулиці Savile Row. Це невелика вулиця в Лондоні, яка ще з початку XIX століття стала центром роботи професійних кравців, що працюють за принципом bespoke. Вважається, що найкращі в світі чоловічі костюми шиють саме на цій вулиці. Сестри Олсен у своєму бренді прагнуть втілити те, чим славляться розкішні чоловічі костюми: ідеальним кроєм, простим силуетом, естетикою мінімалізму.

  6. Першою річчю, яку випустив The Row, була звичайна біла базова футболка. В 2007 році ціна цих футболок перевищувала 200 доларів. Тоді мало хто міг передбачити, що протягом наступних 15 років The Row перетвориться на один з головних модних брендів сучасності. Під час запуску бренд не мав жодного логотипа, а перша футболка відрізнялася лише невеликим золотим ланцюжком ручної роботи. Колекцію можна було купити лише в одному магазині у Лос-Анджелесі. Трохи пізніше мережа універмагів Barneys замовила цілу партію цих футболок, дозволивши The Row здобути визнання та стати частиною гардероба багатьох американських модниць.

  7. The Row пропонує одяг на всі випадки життя – від мінімалістичних ділових костюмів (нещодавно представлена чоловіча лінійка завоювала однакову кількість шанувальників серед чоловіків та жінок) до вечірніх суконь з важкого шовку мікадо чи ефемерної органзи. Взуття та шкіряні аксесуари не поступаються одягу у вишуканості: величезні сумки зі шкіри крокодила або страуса, крихітні клатчі з декором з полірованого каучуку з 3D-принтом, армійські черевики зі штучно зістареного атласу та капці з хутра. Олсен не зважають на тренди – швидше, самі задають їх останні кілька сезонів, тому лише невелику кількість їх асортименту можна купити зі знижкою.

  8. В 2012 році American Council of Fashion Designers назвав сестер Олсен найкращими дизайнерами жіночого одягу. З того часу The Row ще двічі отримає цю престижну нагороду.

  9. Перший повноцінний показ у рамках Нью-йоркського тижня моди бренд влаштував лише у 2016 році, через 10 років після заснування.

  10. У 2018 році бренд The Row представив першу чоловічу колекцію, а у 2021 – дитячу.




Популярне у рубриці Inspiration