Inspiration
29 березня 2023
Джентльменський набір: 7 яскравих аксесуарів
Quiet Luxury: 10 фактів про бренд The Row
11 квітня 2023
Сьогодні The Row вважається одним з головних люксових брендів сучасності. Його носять найстильніші жінки світу: від голлівудських кінозірок та Instagram-інфлюенсерів до перших леді та королівських осіб. Що цікаво, порівняно з іншими будинками моди, історія The Row почалась зовсім нещодавно. Ми зібрали кілька цікавих фактів, які треба знати про американський люксовий бренд The Row, який став синонімом Quiet Luxury.
- Засновниці бренду The Row – сестри-близнючки Мері-Кейт та Ешлі Олсен, яких підлітки нульових пам'ятаюсь по комедіях «Паспорт у Париж», «Двоє: Я і моя тінь», «Миттєвості Нью-Йорка». Дівчата були настільки популярні, що з 2000 по 2005 рік компанія Mattel випускала їх іменних ляльок. Також під їх ім'ям та з їх зображенням продавався одяг, косметика, канцелярія та інша сувенірна продукція, яку сьогодні заведено називати словом «мерч».
- Незважаючи на успіхи у кіно, сестри завершують свою акторську кар’єру. Мері-Кейт та Ешлі йдуть в коледж і після цього вирішують розвиватись у fashion-індустрії. Сестри помітили, що на ринку не вистачає якісних базових речей, тому щоб зайняти нішу і виправити це, у 2006 році вони відкрили The Row – мінімалістичний бренд люксових речей.
- Що цікаво, маркетингову стратегію бренду будували не на тому, що його засновники – відомі на весь світ голлівудські зірки, а на якості речей та їх дизайні. Перша реклама The Row, опублікована в американському Vogue, – це повністю білий розворот з лого, надряпаним внизу сторінки. Дизайнерки відмовлялися від інтерв'ю, що додавало бренду шарму, а аналітики та знавці світу моди стали називати The Row “мовчазним" люксом.
- В 2007 році Мері-Кейт та Ешлі представили світові ще один бренд – Elizabeth And James, названий на честь їх сестри та брата. Вироби були позиціонуванні як люкс для молоді. Однак покупці не прийняли цей бренд – вони вважали, що ціни на одяг завищені, а сестри вирішили займатися модою лише з метою привернути до себе увагу і повернутися на екрани. Тому дівчата вирішили зосередити свої сили на The Row, де не було прив’язки до їх імені.
- Назва бренду The Row – відсилка до лондонської вулиці Savile Row. Це невелика вулиця в Лондоні, яка ще з початку XIX століття стала центром роботи професійних кравців, що працюють за принципом bespoke. Вважається, що найкращі в світі чоловічі костюми шиють саме на цій вулиці. Сестри Олсен у своєму бренді прагнуть втілити те, чим славляться розкішні чоловічі костюми: ідеальним кроєм, простим силуетом, естетикою мінімалізму.
- Першою річчю, яку випустив The Row, була звичайна біла базова футболка. В 2007 році ціна цих футболок перевищувала 200 доларів. Тоді мало хто міг передбачити, що протягом наступних 15 років The Row перетвориться на один з головних модних брендів сучасності. Під час запуску бренд не мав жодного логотипа, а перша футболка відрізнялася лише невеликим золотим ланцюжком ручної роботи. Колекцію можна було купити лише в одному магазині у Лос-Анджелесі. Трохи пізніше мережа універмагів Barneys замовила цілу партію цих футболок, дозволивши The Row здобути визнання та стати частиною гардероба багатьох американських модниць.
- The Row пропонує одяг на всі випадки життя – від мінімалістичних ділових костюмів (нещодавно представлена чоловіча лінійка завоювала однакову кількість шанувальників серед чоловіків та жінок) до вечірніх суконь з важкого шовку мікадо чи ефемерної органзи. Взуття та шкіряні аксесуари не поступаються одягу у вишуканості: величезні сумки зі шкіри крокодила або страуса, крихітні клатчі з декором з полірованого каучуку з 3D-принтом, армійські черевики зі штучно зістареного атласу та капці з хутра. Олсен не зважають на тренди – швидше, самі задають їх останні кілька сезонів, тому лише невелику кількість їх асортименту можна купити зі знижкою.
- В 2012 році American Council of Fashion Designers назвав сестер Олсен найкращими дизайнерами жіночого одягу. З того часу The Row ще двічі отримає цю престижну нагороду.
- Перший повноцінний показ у рамках Нью-йоркського тижня моди бренд влаштував лише у 2016 році, через 10 років після заснування.
- У 2018 році бренд The Row представив першу чоловічу колекцію, а у 2021 – дитячу.
Популярне у рубриці Inspiration
Inspiration
04 квітня 2023
5 цікавих стилістичних прийомів для чоловіків
Inspiration
05 квітня 2023
Як обрати сумку: 7 доречних порад