Зірковий гламур: новий кампейн Jimmy Choo
Бренд Jimmy Choo поділився кадрами нового кампейну та здивував цікавою співпрацею.
Співачка Чо Мі-Йон знялась у фотосесії Jimmy Choo та стала глобальним амбасадором світового бренду.
Учасниця корейського дівочого гурту приміряла образи марки з акцентом на аксесуари. Аутфіти жіночні, романтичні з елементами стилю препі шик.
“Мі-Йон магнетична. Від її музичного таланту до захоплюючих виступів і неповторного особистого стилю, вона справді втілює впевнений, грайливий дух і творчу енергію Jimmy Choo”, – розповіла Сандра Чой, креативний директор.
Ставка на азіатський ринок для лейблу дуже логічна, адже все більше брендів та будинків моди збільшують свою присутність у Китаї, Кореї та Японії. Зараз у Jimmy Choo є 35 магазинів у Китаї, 16 магазинів у Південній Кореї і 45 магазинів в Японії.
Тому готуємося до нових співпраць з айдолами K-Pop та азіатськими акторами у сфері моди.