Y2K Never Dies: новий кампейн Versace Jeans Couture

05 квітня 2023

Не секрет, що мода нульових повертається. Про це свідчать колекції світових брендів та аутфіти у соцмережах від модних блогерів.

Для нового кампейну Versace Jeans Couture естетика Y2K була відроджена з архівних візерунків весняно-літньої колекції Versus Versace 1997 року. 

Вони були оновлені у сукнях та легінсах з лайкри, з асиметричними вирізами, сміливими силуетами та натяками на спортивний одяг, а джинсова тканина, оброблена вінтажним пранням, додає типового шарму DIY.

Герої кампейну зірки та інфлюенсери: Mariang, Ray Fuego, Thru Collected. Кожен дав власну інтерпретацію епосі та новій колекції бренду. Кожен з учасників навіть присвятив плейлист Spotify диким 2000-м.

Наприклад, для Mariang, іспанської подкастерки, яка народилася в 1998 році, нульові — це хоч епізодичний, але яскравий спогад. Її стиль демонструє вплив тих років, поєднуючи такі тренди, як дитячі футболки, яскраво-рожеві деталі, блиск та міні-спідниці.

У кампейні дівчина одягає асиметричні сукні з квітковим принтом, босоніжки на платформі та кольорові колготки.

Рей Фуего, голландський музикант, репер, модель і активіст, відомий як учасник хіп-хоп колективу SMIB. Його стиль коливається від легкого до ділового, з несподіваними поєднаннями, як-от піжамні штани та пара лоферів. 

Вся справа в тому, щоб почуватися комфортно у власній шкірі та в одязі, який ви носите. Ця філософія відображена у співпраці з Versace Jeans Couture, з потертим одягом і бунтарським шармом.

«Я виріс у 2000 році, надихаючись музикою, фільмами та людьми. Коли не було Інтернету, натхненням могло бути просто споглядання людей», — розповів Рей.

Thru Collected — це колектив музикантів і продюсерів, що працює в Неаполі. Музично та стилістично хлопці, всі члени Gen Z, але надихаються експериментами 1990-х та 2000-х років. В одязі, як і в звуках, естетика є зухвалою: мішкуваті джинси, розслаблений крій і декаданс 90-х. 

Колекція Versace Jeans Couture втілює в життя калейдоскоп контрастних впливів 2000-их у аутфітах вуличного стилю. Результатом співпраці стала кампанія, що захоплює стилістичними поєднаннями, нашаруваннями сенсів та мистецьких бачень.




Популярне у рубриці News