Woman power: кампейн Alexander McQueen Весна-Літо 2023

Нова рекламна кампанія Alexander McQueen Весна-Літо 2023 присвячена святкуванню сили та індивідуальності.
На знімках з'явилися знаменитості першої величини: Седі Сінк, Наомі Кемпбелл, Пом Клементьєфф, Ісельт, Метте Тоулі та Ньягуа.
Відомий режисер Йонас Акерлунд створив міні-фільм, як супровід до кампейну. Художник обрав похмурий, але яскравий Лондон як фон для зйомки, не випускаючи з уваги деталі знакових та історичних елементів міста, таких як купол собору Святого Павла.
“Наш одяг створений, щоб надавати сили”, — написала Сара Бертон, креативний директор Alexander McQueen, у нотатках до показу.
Бертон також надихалася роботами Ієроніма Босха, які як і колекція, водночас темні й красиві.
Дизайнер продовжила своє дослідження майстерно деконструйованих костюмів. Костюми-смокінги були перероблені в структуровані комбінезони чорного та червоного кольору з вирізами, що опускалися до талії з повністю оголеними спинами.
В одязі цікавих акцентів додавали прорізи на спідницях, костюмах і боді, які зберігали фірмову гостроту McQueen.
Обтягуючий боді з червоної вовни з прозорими вставками на стегнах і розрізами на плечах уособлював сміливу чуттєвість, яка пронизувала всю колекцію. Товсті ремені, глянцеві чорні шкіряні комбінезони та «галактично-блакитна» сукня перетворюють моделей на героїнь, гідних власних фільмів Marvel.
Ювелірні вироби були громіздкими, виготовленими з полірованого срібла, чорного лаку та темного каміння.
Новинкою сезону стала сумка Peak, яка доповнює фірмову застібку McQueen із чотирма кільцями. Відомий клатч Skull Clutch був переосмислений і декорований кришталевою вишивкою.