Сучасна русалка: Blumarine Bесна-Літо 2023
Нова рекламна кампанія blumarine весна-літо 2023 року досліджує підводний всесвіт.
Бачення фотографа Петри Коллінз виражається через приглушені та глибокі кольори, а також чуттєву, таємничу атмосферу. Це історія з готично-романтичною душею, казка про сучасних похмурих русалок: вони рухаються за хвилями і інтригують, як океанська глибина.
За словами креативного директора Нікола Броньяно, який у дитинстві був зачарований мультфільмом «Русалочка», русалка — нове втілення дівчини Blumarine.
Гламурний образ русалки, очевидно, застарів, тому цього сезону Броньяно перетворив його на темніший, готичний образ, позбавлений впливу поп-культури, набагато зухваліший.
Русалки Blumarine одягнені у численні варіації джинсових штанів і карго, кльош або в хвилеподібні рюші з м'яких тканин. Один із символів чуттєвості бренду — топ у вигляді усіяного кристалами хреста з деніму.Денім — головний акцент всієї колекції, а крій відносить нас до епохи Y2K. Спідниці, джинси, топи, сумки – немає жодної речі, яка б не виглядала виграшно в цьому матеріалі.