Спочатку функціональність: кампейн бренду A-Cold-Wall*
A-Cold-Wall* — марка молодого британського дизайнера Семюеля Росса.
Швидкій популярності бренд завдячує інноваційним поглядам і розробкам.
До заснування власного бренду, Семюель встиг попрацювати з Off-White, як асистент Вірджила Абло. Ідеологію Off-White було збережено і в ACW, а саме створення речей на стику вуличної культури та високої моди.
Назва бренду A-Cold-Wall* (пер. з англ. "холодна стіна") — щось особисте для самого дизайнера і, за його словами, походить зі спогадів: "Коли я сперся на холодну кам'яну стіну у своїй крихітній квартирі в Лондоні, я розумів, що хтось так само сперся на холодну стіну з мармуру у своєму особняку", — пояснює Росс. Цим засновник підкреслює різницю між соціальними класами у Великобританії.
У новій колекції Весна-Літо 2023 представлений модульний базовий гардероб, що складається з універсальних речей. Худі, футболки, куртки оверсайз чудового пасуватимуть вулицям мегаполіса.
Функціональність, пошив та абстракція поєднуються у луках у стилі кежуал. Принти з відсилками на оптику, викривлення світла та колірний код вдало відтворюються у привабливій трикотажній капсулі.
М’які бавовняні футболки з драпіруванням та толстовки з логотипом і вставками на бічних блискавках демонструють розслаблений сучасний дизайн.