New: різдвяні колекції для гірськолижного Après-Ski

15 грудня 2022

Не лише сяйвом суконь та паєтками потішили нас зимові колекції. Підгледіли у Gucci та Giorgio Armani як залишатися іконою стилю навіть на лижній трасі.

Надихаємося естетикою найвідоміших гірськолижних курортів у різдвяних кампейнах люксових брендів.

Колекція Gucci Après-Ski занурює нас у святкову атмосферу безтурботності та затишних шале. 

У фотозйомці бренду група ентузіастів вирушає у Альпи та невимушено поєднує розкіш та спортивний одяг.

Що важливо, колекція представляє спеціальне превью прет-а-порте та аксесуарів з майбутньої співпраці adidas x Gucci.

Геометричні стіжки, трендова монограма GG, черевики на фактурній підошві, а також лижні маски з колекції Gucci Eyewear — все натякає нам, що час планувати відпустку!

Куртки, светри, черевики в стилі взуття для хайкінгу, а також сумки-тоут Gucci Diana, сумка-дафл з оксамитовим логотипом поєднують символи Модного Дому і логотипи спортивного бренду.



Не менш захопливий кампейн презентували
Giorgio Armani. В швейцарському гірськолижному курорті Сант Морітц ( St. Moritz) влаштували неймовірне шоу та запросили більш, ніж 300 гостей на честь перевипуску лейблу Neve Skiwear. 

Лейбл Neve, що з італійської ”сніг”,  втілює концепцію поєднання міського та гірськолижного одягу, як найгарячішого тренду найближчих місяців.