New: різдвяні колекції для гірськолижного Après-Ski
Не лише сяйвом суконь та паєтками потішили нас зимові колекції. Підгледіли у Gucci та Giorgio Armani як залишатися іконою стилю навіть на лижній трасі.
Надихаємося естетикою найвідоміших гірськолижних курортів у різдвяних кампейнах люксових брендів.
Колекція Gucci Après-Ski занурює нас у святкову атмосферу безтурботності та затишних шале.
У фотозйомці бренду група ентузіастів вирушає у Альпи та невимушено поєднує розкіш та спортивний одяг.
Що важливо, колекція представляє спеціальне превью прет-а-порте та аксесуарів з майбутньої співпраці adidas x Gucci.
Геометричні стіжки, трендова монограма GG, черевики на фактурній підошві, а також лижні маски з колекції Gucci Eyewear — все натякає нам, що час планувати відпустку!
Куртки, светри, черевики в стилі взуття для хайкінгу, а також сумки-тоут Gucci Diana, сумка-дафл з оксамитовим логотипом поєднують символи Модного Дому і логотипи спортивного бренду.
Не менш захопливий кампейн презентували Giorgio Armani. В швейцарському гірськолижному курорті Сант Морітц ( St. Moritz) влаштували неймовірне шоу та запросили більш, ніж 300 гостей на честь перевипуску лейблу Neve Skiwear.
Лейбл Neve, що з італійської ”сніг”, втілює концепцію поєднання міського та гірськолижного одягу, як найгарячішого тренду найближчих місяців.