Репер Alkaline у рекламній кампанії Givenchy

23 січня 2023

Креативний директор Метью М. Вільямс розповів: «Існує глибокий зв’язок між Givenchy та акторами, музикантами та спортсменами, які носять його одяг, і я одразу відчув такий зв’язок із Alkaline: коли щось йде правильно, ти це просто відчуваєш. Він надихає мене  як художника, і як людина, тому для цієї кампанії я хотів зосередитися на тому, ким він є, і на тому, як він носить одяг дуже природно, автентично — саме це і є моїм наміром як дизайнера».

Кампейн був знятий у Нью-Йорку разом з ямайський музичним феноменом Alkaline у головній ролі.

Givenchy продовжує досліджувати свій глибокий зв’язок із музикою, дозволяючи музиканту носити кожен предмет так, як він це зробив би у своєму повсякденному житті. З автентичністю на передньому плані, бренд прагне надихнути інших легкою індивідуальністю реп-виконавця.

Натхненний вуличним одягом та поєднаний із витонченим кроєм. Біло-чорні шкіряні мотоциклетні куртки прикрашені емблемами Givenchy та поєднуються з широкими штанами карго для повного образу.

Спортивні костюми з камуфляжним принтом із «розірваними та відремонтованими» деталями виглядають дуже органічно на героєві зйомки.

В іншому місці аксесуари ямайського музиканта зі стандартними банданами, шапочками та футуристичними окулярами Givenchy.