Milan Fashion Week: новини з подіуму та тенденції
Продовжуємо зосереджено спостерігати за показами паризького Тижня моди. Авторське бачення дизайнерів, неочікувані стилізації та вражаючі шоу збирають навколо себе світську публіку.
На черзі не менш гучні імена в світі моди, бренди з самобутнім ДНК та креативні директори, які готові дивувати своїм талантом.
Ann Demeulemeester
Драматичні силуети, асиметричні лінії, чорно-білі аутфіти – дизайнер надихався улюбленими панк та інді групами. Образи колекції – спроба передати мистецтво музики через одяг, об'єднати їх.
Бренд створює одяг не за тенденціями, а керуючись власним художнім баченням. Такі аутфіти завжди виглядатимуть як прояв інтелектуального самовираження.
Balenciaga
Білизна з мереживом, зухвалий денім, низька лінія талії, обʼємні бомбери – головні акценти з показу. Без частки епатажу неможливо уявити жодну колекцію, створену маркою останні роки.
«Мода, як точка зору» – такої концепції дотримується креативний директор Демна Гвасалія. Дійсно, естетика дому моди має свій неповторний дизайн-код.
Дизайнер також звернувся до дитячих спогадів, адже з дуже юного віку був захопленим модою, ескізами та показами.
Gauchere
Ода мінімалізму, монохромним поєднанням – це колекція бренду Gauchere. Полегшені варіанти костюмів, вільні силуети та спідниці-олівець у довжині максі – елегантна база з характером!
Смарт-кежуал з бавовни, льону та шовку, делікатна багатошаровість доречний спосіб виглядати щодня впевнено та розкішно.