Наче гігантський пуховик: новий поп-ап Moncler у Токіо
Неможливо пройти повз новий магазину у Токіо та не помітити вражаюче дизайнерське рішення. У мережі вже прозвали будівлю “пуховиком” і в цьому справді дещо є.
Бренд Moncler продовжує святкування 70-ї річниці: з розмахом та в різних куточках світу. Спочатку показ у Мілані на культовій Пьяцца дель Дуомо та виставки у вежах Ченду, тепер — концептуальна крамниця. Фасад будівлі відтворює характерні коди дому моди.
Розташований pop-up store на першому поверсі готелю Koe, посеред жвавого торговельного району міста Сібуя. Цей футуристичний торговий простір має захоплюючу обстановку, яка ділиться своєю історією з багатьма фанатами брендів.
Магазин поділений на секції, кожна з яких представляє інсталяцію, яка розповідає про ДНК бренду та його походження.
Вражаюче: зайшовши до магазину, покупці спершу стикаються з Digital Mountain, інсталяцією, створеною зі світлодіодних екранів із зображеннями засніжених гірських вершин, розташованих на основі уламків скель.
Ще одна виставка – це так звана Moncler Maya 70 Jacket Destination, яка створена за мотивами однойменного пуховика та містить кабінку, яка дозволяє покупцям створити унікальний фотомомент за допомогою камери, що обертається на 360 градусів.
У співпраці з Антоні Тудіско також було створено NFT-стіну. Майте на увазі, що до ювілею італійський художник створив лімітований тираж цифрових робіт із зображенням вищезгаданої куртки, яку подарували першим 500 відвідувачам на вечірці з нагоди відкриття pop-up store.
У магазині представлені чоловічі та жіночі речі бренду, у тому числі речі з бажаної колекції Moncler Genius, аксесуари та взуття.