Майстерність і простота: Bottega Veneta SS23
Новий креативний директор Bottega Veneta Матьє Блазі представив колекцію SS23.
У кампанії італійського бренду з’явилися ікона моди Кейт Мосс і австралійська модель Еммі Бальфур.
До лукбуку увійшли приземлені і повсякденні образи, наприклад, картаті сорочки, одягнені поверх білої майки у комбінації з прямими джинсами. Такий ми бачимо на супермоделі Кейт Мосс.
Класичний денім, тренчі, що вигідно підкреслюють фігуру та шкіряні міді спідниці — речі, які можна носити як на щодень, так і для особливих випадків. Лінії крою чіткі та строгі, при цьому без компромісів для комфорту.
Матьє Блазі робить трендом звичні нам речі і його естетика простоти підносить кежуал на новий рівень.
Звичайно, бренд не відійшов від свого фірмового плетіння, який прослідковується у багатьох елементах нової колекції. Характерна риса Bottega Veneta наче червоною ниткою проходить через весь лукбук.
В основі кампанії — сумка Andiamo. У ній втілено фірмова техніка плетіння intrecciato. Andiamo повністю виготовлено зі смужок телячої шкіри для м’якості та довговічності. Надзвичайно універсальна форма аксесуару, робить його практичним доповненням гардеробу для будь-якого випадку.
Весняний настрій Матьє Блазі передав також за допомогою ігривою бахроми на сукнях та костюмах.
«Це нова техніка, коли ви плетете бахрому, інтегровану в тканину, яка обрізається вручну. Це також дуже технічно», — зазначив дизайнер.
Нагадаємо, що раніше ми бачили Кейт Мосс у рекламній кампанії стільців “Come Stai” від Bottega Veneta. Ці предмети інтер’єру були створені Матьє Блазі спільно з архітектором та дизайнером Гаетано Пеше.
Крім цього, у зйомці фігурували жакет та популярна модель сумки bucket.