Легендарні 70-ті: Дакота Джонсон у новій рекламній компанії Gucci
Фірмова сумка Gucci Jackie 1961 отримала сучасне бачення в різних розмірах, кольорах і матеріалах.
Щоб показати цю сумку в ідеальному стилі 70-х Дакота Джонсон, нова зірка рекламної кампанії модного будинку ідеально відтворює естетику тих часів: образ в стилі ретро, силуети, які ідеально пасують актрисі і поєднуються з фоном Лос-Анджелесу.
«Мені завжди подобалася мода 70-х, – каже Дакота Джонсон, «Форми, лінії, кольори та мотиви, але насамперед повітря людей, які носили той одяг. Джекі ідеальна, я не можу придумати таку ж красиву та елегантну сумку».
Гуччі пропонує історичне в новому образі, оновлення культової сумки Джекі Кеннеді, фігури, яка своєю елегантністю та безперечно високим стилем продовжує надихати індустрію моди та впроваджувати тенденції.
Gucci Jackie 1961 — це впізнавана форма півмісяця і акцентна застібка, проте оновлена версія має деякі зміни.
Новий розділ історії Jackie 1961 знятий Гленом Лачфордом демонструє сумку через повсякденні моменти у Лос-Анджелесі. Спонтанні знімки акцентують увагу на актуальній елегантності та універсальності моделі.
Відома форма доповнена знімним плечовим ременем. Другий ремінь, що приєднується до сумки за допомогою застібки-пряжки, надає архівній моделі сучасного вигляду та пропонує нові способи носіння — в руці, на плечі або через плече.