Eden of Etropia: кампейн Etro Весна-Літо 2023

15 березня 2023

Etro представили першу кампанію під керівництвом нового креативного директора Марко Де Вінченцо під назвою «Eden of Etropia».

Блискуча гра міфологічних мотивів та архетипів заворожує.

Натхненний живописом і портретами прерафаелітів, дизайнер передає своє поетичне бачення, створюючи новий рай навколо яблука, культового фрукта колекції та потужного символу кохання, спокуси та вічності.

На відео модель встромляє кинджал в яблуко як символ пошуку істини жіночої ідентичності.

Марко Де Вінченцо досліджує коріння дому моди: принти та тканини повторюють ДНК бренду. Проте інстинктивна та чуттєва колекція відкрила нову главу бренду, який задав курс на молоде покоління. Укорочені топи, короткі спідниці та сміливі силуети вдало доповнюють концепцію.

Зображення квітів, птахів та екзотичних фруктів справляє сильне враження. Смугасті бавовняні сорочки в яскравих кольорах і бахрома в стилі бохо на атласних міні-сукнях додає цікавих акцентів.