Дует батька та сина: нова рекламна кампанія Brioni

10 березня 2023

Відомий італійський бренд чоловічого одягу Brioni випустив відеокампейн сезону Весна-Літо 2023. На шанувальників бренду чекала приємна несподіванка: обличчями дому моди стали актор Джуд Лоу та його син Рафферті Лоу.

На кадрах ми бачимо затишні стосунки батька та сина, які проводять разом час. Вони носять бездоганні костюми, які, проте, залишаються зручними завдяки м’яким тканинам. 

Класичні комплекти з штанів, лоферів, курток та піджаків виглядають актуально і вишукано поза часом.

Історія бренду бере свій початок у 1945 році, відразу після війни, в Римі. Засновники  — Гаетано Савіні і Газаров Фонтіконі назвали своє дітище на честь італійського архіпелагу. Тут шили чоловічі костюми, створювали взуття та аксесуари. 

Головні переваги бренду і нині залишаються незмінними  — це розкішна італійська інтерпретація трендів та підгін костюма до ідеалу, майстерна ручна робота.

Саме тому історія звернення до зв'язку поколінь дуже пасує дому моди Brioni. Це відчуття стилю, що передається у нові покоління та прививає любов до якісного та виняткового.