Арт-перфоманс: шоу Moncler Genius
Moncler влаштували мультидисциплінарне шоу. Виглядало це справді потужно: дім моди збудував безліч мікропросторів для презентацій капсульних колекцій з несподіваними колабораціями.
За словами бренду: “Moncler Genius створює платформи для спільної творчості з різноманітними та несподіваними сферами”.
Проєкт включає креативні співпраці з відомими марками: Palm Angels, FRGMT, Mercedes-Benz, Adidas Originals, Salehe Bembury та розважальною агенцією Roc Nation. До шоу також долучилися Jay-Z, Фарел Вільямс та Алісія Кіз.
Результат колаборації з Mercedes Benz — "дутий" джип з застібкою-блискавою на даху автівки.
Напевно найцікавішим міні-шоу став показ спільної колекції з Rick Owens.
Гостей теж запросили на славу: Хейлі та Джастін Бібери, Льюїс Хамільтон та Charli XCX та багато інших. А після показу розпочався запальний виступ гурту brutalismus 3000.
Презентація відбулася у Лондоні та супроводжувалася грандіозним світловим шоу. Назви брендів підсвітили на одній з головних будівель Лондона.
Головна місія шоу — зробити акцент на творчості та дослідити архетипи та коди Moncler.