9 цікавих фактів про Dolce & Gabbana
Моніка Беллуччі, Сицилія, сотні бутиків по всьому світу, родинні цінності та чорний оксамит – що ще ми маємо знати про легендарний італійський дует Dolce & Gabbana? Зібрали для вас кілька цікавих фактів з історії бренду.
1.
Перший показ Dolce & Gabbana відбувся 22 жовтня 1985 року, спільно з показами інших модельєрів-початківців наприкінці Міланського тижня моди. Колекцію одягу під назвою Real Women демонстрували не моделі (на оплату роботи яких у молодих дизайнерів не було грошей), а звичайні жінки: подруги, родички та знайомі.
Також не було коштів і на покупку аксесуарів, що доповнюють одяг – всі вони були власними прикрасами запрошених моделей. Для декору фону використали простирадла, принесені Доменіко Дольче з дому.
Перша колекція мала хороші відгуки у пресі, але не принесла очікуваного комерційного успіху, і партнери мали намір закрити бізнес. На поміч прийшла родина Дольче, яка дала гроші на продовження справи.
2.
Наступна колекція була показана у 1986 році. Тоді ж у Мілані було відкрито перший бутик Dolce & Gabbana. 1987 року було запущено окрему лінію модного трикотажу, а 1989-го — лінії білизни та купальників. У 1990 році була представлена перша чоловіча колекція Dolce & Gabbana.
3.
Колекція 1988 року, четверта за рахунком, стала першою, натхненною національними сицилійськими колоритом та традиціями.
4.
У 1992 році дизайнери представили перший жіночий аромат Dolce & Gabbana Parfum, вироблений компанією Euroitalia. Dolce & Gabbana відразу зробили ставку на розвиток додаткових ліній: окулярів, прикрас, білизни, парфумів.
5.
Справжнім проривом для Доменіко та Стефано стало знайомство з Мадонною. В 1993 році для свого світового туру «The Girlie Show» співачка замовила 1500(!) костюмів, які дизайнери відшили у рекордно короткий час — за три місяці. Більшість із них було створено вручну. Але в контракті не було обумовлено суму гонорару. Дизайнери працювали майже задарма. Та це була інвестиція в майбутнє. За кілька років до Dolce & Gabbana потраплять десятки замовлень на концертні костюми, в тому числі від Кайли Міноуг.
6.
У червні 2006 року Доменіко Дольче та Стефано Габбана уклали контракт на розробку офіційної форми збірної Італії з футболу для участі в Чемпіонаті світу 2006. У зв'язку з цією подією вийшла книга «2006 Italia Dolce&Gabbana». Після того, як італійська збірна перемогла на Чемпіонаті, дизайнери перевидали альбом під новою назвою: «Чемпіони світу». До нього додали фотографії команди, яка святкує перемогу.
7.
Dolce&Gabbana регулярно видає колекційні альбоми на різні теми: є “Dolce&Gabbana Wildness", в якій зібрані фотографії з рекламних кампаній бренду з образами тварин, книга-альбом «HOLLYWOOD», яка була представлена як подяка зіркам Голлівуду, які обирали бренд Dolce&Gabbana, "Music Dolce&Gabbana", що продемонструвала музичні уподобання дизайнерів. У ній представлено 150 портретів впливових фігур світу музики від Мадонни до Лені Кравіца.
8.
У 2009 році Dolce&Gabbana спільно з компанією Sony Ericsson випустила стільниковий телефон, інкрустований 24-каратним золотом. Телефон був оздоблений логотипом Dolce&Gabbana.
9.
У лютому 2009 року було запущено лінію косметики бренду «Dolce&Gabbana The Make Up», створену дизайнерами у співпраці з легендарною зірковою візажисткою Пет МакГрат. Обличчям запуску стала Скарлетт Йоханссон.