Коди Дому: 7 головних символів Balmain
Розкішний декор, яскраві кольори, шкіра, золото та інші символи легендарного французького Дому Balmain
У 1945 році французький кутюр'є П'єр Бальмен відкрив у Парижі свій перший бутик. В страшний повоєнний час Бальмен вирішив одягнути жінку в пишні спідниці з вузькими таліями (помітний вплив дружніх стосунків П'єра з Крістіаном Діором), вільного крою блузи з бантами, розкішні вечірні сукні та кейпи. Моделі виходили на подіум з широкою посмішкою (П'єр хотів, щоб клієнтки у його речах посміхалися), в першому ряду сиділа легендарна Гертруда Стайн та її пудель Баскет. Головною особливістю колекцій Бальмен вирішив зробити використання декору ручної роботи: вишивка стала своєрідною візитною карткою бренду. Сукні, топи, блузи були щедро прикрашені дорогоцінним камінням, стеклярусом, намистинами, перлами та золотом – публіка закохалася в це блискуче диво.
У 2011 році молодий, перспективний та талановитий Олів'є Рустен, який вступив на посаду креативного директора Balmain, підхопив ідею з великою кількістю страз, стеклярусу, заклепок та пір'я, а також повернув у колекції рельєфне шиття золотими та срібними нитками. Він представив нову жінку Balmain - гламазонку-джетсеттера, розкішну діву, що обожнює стиль 1980-х (музика тієї епохи, від Blondie до Nirvana звучить на кожному показі).
Гертруда Стайн та її пудель Баскет на дебютному показі П'єра Бальмена, 1945 рік.
Ефектні принти, безкомпромісно розкішний декор, сексуальні сукні та костюми стали символами сучасного Balmain. Відомий образ, знаковий силует: Рустен із самого початку прагнув до того, щоб з першого погляду на Balmain by Olivier Rousteing його не можна було сплутати ні з чим.
- Двобортний піджак
В Chanel є маленька чорна сукня, в Saint Laurent – жіночий Le Smoking, в Dior – жакет Bar. В Balmain також є річ-візитівка, побачивши яку ви одразу впізнаєте бренд. Це двобортний піджак з об’ємними структурованими плечима, звуженою талією та великими акцентними ґудзиками (золотими або срібними). Сьогодні в бренді є сотні варіацій цієї моделі: в різних кольорах та матеріалах (від твіду до шкіри алігатора).
- Шкіра
До речі про шкіру. Олів’є Рустен зробив її важливим елементом ДНК Balmain. Саме завдяки цьому матеріалу аристократична естетика бренду отримала нове рок-н-рольне звучання. І мова навіть не про сумки чи взуття. Вузькі брюки, міні-спідниці та двобортні піджаки, пальто, куртки та навіть білизна – в колекціях Balmain будь-яка річ може бути шкіряною.
- Армія
Армією Balmain Рустен називає своїх друзів, клієнтів та фанатів. А ще він надихається військовою формою. Але мова не йде про брюки карго чи тактичне взуття – на його мудборді парадні мундири французької та британської армії: з аксельбантами, вишивкою та іншим декором. Наприклад, двубортний жакет із деніму. Також військова тематика прослідковується і в аксесуарах: брошки-медалі, окуляри-авіатори, великі металеві ґудзик, широкі паски – це лише частина модного арсеналу бренду.
- Вишивка
Опрацьовуючи багаті архіви П’єра Бальмена, Олів’є Рустен просто не міг пройти повз розкішні вишивки. Фактурне шиття золотими та срібними нитками, перли, стрази, а також шипи прикрашають речі сучасної гламазонки Balmain.
- Колір
Від фуксії та кобальту до фісташки та охри – насичені кольори були в колекціях Balmain за всіх креативних директорів. Це ще одне підтвердження того, що цей французький бренд створений для людей, що не бояться (а скоріше навіть бажають) бути в центрі уваги. Якщо хочете виділятися – сміливо обирайте яскраву спідницю.
- Золото
Золоту можна присвятити окремий розділ і в історії Balmain загалом, і в Balmain при Рустені окремо. Після Другої світової війни П'єр Бальмен розшив золотими нитками той самий «новий французький стиль» – і ця розкіш в післявоєнній європейській моді відчувалася навіть яскравіше, ніж New look Діора. Золото стало одним з улюблених засобів самовираження Олів'є Рустена, не тільки в одязі, а й в аксесуарах.
- Знакові аксесуари
Рустен не забуває, що аксесуари врятували будинок моди під час кризи в 1960-ті, тож сумки, рюкзаки, клатчі, окуляри та прикраси завжди займають помітне місце в його колекціях. Рустен навіть присвятив знаковим аксесуарам середини XX століття окрему лінію під назвою 1945 (названа за роком заснування будинку Balmain), в якій переосмислив монограму PB.