9 фактів про бренд Brunello Cucinelli

17 лютого 2023

Коли хтось в розмові використовує термін “тиха розкіш”, скоріш за все він має на увазі речі у стилі Brunello Cucinelli.  Бездоганна якість, увага до деталей, відсутність логотипів, стримана кольорова гама – це основні принципи італійського бренду. А ще повага до традицій, історії та родинних цінностей. Більше про улюблений бренд європейської аристократії читайте в нашому матеріалі.

  1. Майбутній король кашеміру, як називають засновника марки Брунелло Кучінеллі, народився в Італії і юнацькі роки провів на фермі. Його батько працював на землі, мати була швачкою. Брунелло добре засвоїв, що таке важка фізична праця.


  1. У 19 років Брунелло вступає в університет, щоб стати інженером, але через 3 роки кидає його і в 1978 відкриває маленьке виробництво з виготовлення трикотажу з високоякісного кашеміру, яке помістилося на 40 квадратних метрах.
  2. Кашемір дуже тонка і м'яка, але при цьому тепла матерія, зіткана з пуху кашмірських кіз. Найбільшими постачальниками кашемірового пуху є Індія, Непал, Китай, Пакистан, Монголія. Справжній кашемір - рідкісний і дуже дорогий матеріал, оскільки більшість виробничих операцій здійснюються вручну і досить затратні за часом. Якісна кашемірова нитка має товщину всього 15-20 мікрон, а, для порівняння, людське волосся – 50-75 мікрон!


  1. У 1980-ті роки кашемір був виключно «чоловічою» тканиною, але Кучинеллі вирішує змінити правила гри: він випускає колекцію жіночих кашемірових светрів яскравих кольорів – це стало справжньою сенсацією. Всі модні дівчата Італії хотіли купити светр від Брунелло.


  1. Протягом перших 20 років Brunello Cucinelli був монобрендом, тобто випускав лише один виріб — кашеміровий светр.
  2. У 1987 році Кучінеллі купив напівзруйнований замок XIV століття в невеличкому містечко Соломео, в якому розмістилися виробництво та штаб-квартира бренду. Причина такого глобального переїзду — кохання. Брунелло одружився з Федерікою Бендою, яка народилася в Соломео. Вже 40 років Кучінеллі відроджує це гарне місце. Стараннями дизайнера було відкрито Форум Мистецтв для проведення різноманітних заходів, відреставровано церкву, театр та лікарню.

«Соломео служить істинним прикладом правильного перетворення: околиці містечка затишні і мальовничі, а раніше порожні квартали тепер сповнені життя і гармонійно вписуються в навколишній пейзаж. Місцеві жителі продовжують давні традиції: колись тут вироблялися пшениця, оливкова олія та вино, а сьогодні — на додачу до цих продуктів — ми виробляємо кашемір та вино», — розповідає бізнесмен.


  1. П'ять років Брунелло писав книгу Solomeo. До неї увійшли спогади про дитинство, юність і першу зустріч із Соломео: «Ця книга, перш за все, — моя розповідь про почуття та емоції». Він присвятив свою працю молоді, яка, за його словами, зможе зберегти вічні цінності, лише вивчивши та правильно зрозумівши історію. «І хто, як не молодь, візьме на себе відповідальність за відродження духу — та молодь, у якої ми в боргу й до сьогодні», — каже дизайнер.
  2. Сьогодні бренд працює у 3 напрямках: лінія одягу для жінок, для чоловіків та колекції для дому. Стиль колекцій можна визначити як «тиха розкіш по-італійськи». Серед клієнтів бренду — європейська аристократія, політики, голлівудські зірки та представники бізнес-еліти з усього світу.


  1. До 2016 року у Brunello Cucinelli не використовувався чорний колір. Символ бренду – всі відтінки бежевого, а також вишуканий винний, смарагдовий та сапфіровий.